【卡拉斯山區】
我是一個34lv我的武鬥家^^"
以下是我在卡拉斯山區的慘死經過>"<(給人笑到臉黃la~)

-------------------慘死分格線------------------------

我去卡拉斯山區本來是想打任務用物品的(這樣都會死,天ar!!!),
一路上有唔小水鳩死在我手上(kakakakakakaka~).
唔知係咪報復我la~
走下走居然撞到5x lv 水鳩 @"@
當時無留意到,但見d敏仲快過我就留意下d lv la~
嘩!!!真係嚇死我ar~
結果我一下俾鳩送左返吉e la~~~~~~~~
仲俾d族人笑到臉黃=  =(打水鳩都死~"~)
卡拉斯山區ma~
見唔到5x lv 水鳩 都幾好打 ga.................
大家心臟好的話可以同d水鳩先生"玩下" .............
(唔怕撞到5x lv 水鳩的話~"~)
如果真係好好運撞到的話 say sorry 後好走 la~^^"
 
P.S.
大家有時間可以找我up下lv ga~^^"(好似過份了一點~"~)

睡美人
Elvesblue

回主頁

以上探險心得由好心網友提供,敗家一族全權整理