
我是一個34lv我的武鬥家^^" 以下是我在卡拉斯山區的慘死經過>"<(給人笑到臉黃la~) -------------------慘死分格線------------------------ 我去卡拉斯山區本來是想打任務用物品的(這樣都會死,天ar!!!), 一路上有唔小水鳩死在我手上(kakakakakakaka~). 唔知係咪報復我la~ 走下走居然撞到5x lv 水鳩 @"@ 當時無留意到,但見d敏仲快過我就留意下d lv la~ 嘩!!!真係嚇死我ar~ 結果我一下俾鳩送左返吉e la~~~~~~~~ 仲俾d族人笑到臉黃= =(打水鳩都死~"~) 卡拉斯山區ma~ 見唔到5x lv 水鳩 都幾好打 ga................. 大家心臟好的話可以同d水鳩先生"玩下" ............. (唔怕撞到5x lv 水鳩的話~"~) 如果真係好好運撞到的話 say sorry 後好走 la~^^" P.S. 大家有時間可以找我up下lv ga~^^"(好似過份了一點~"~) 睡美人 Elvesblue |